Labam miegam

PADOMI LABAM MIEGAM.

 

Labas pašsajūtas priekšnosacījums ir labs miegs. Savukārt laba pašsajūta ļauj vairāk atbrīvoties un būt priecīgākam, enerģiskāk nodoties darbam, attiecībām, hobijiem un citiem dzīves aspektiem. Mēs - LABAM MIEGAM, ticam ka visiedarbīgākais veids kā labi izgulēties ir pēc iespējas ērtāka guļamvieta. Tomēr pastāv arī dažādi citi priekšnosacījumi labam miegam.

 

GĀDĀ PAR TO, LAI PIEZĪMJU GRĀMATA UN RAKSTĀMAIS IR NETĀLU NO GULTAS

Dažiem cilvēkiem problēmas iemigt sagādā domas par iepriekšējās dienas notikumiem, raizēm, kas nomāc vai arī par nākotnes plāniem. Domas var sagriezties kārtīgā virpulī un nepārtraukti riņķot pa galvu, padarot iemigšanu par neiespējamu uz ilgu laiku. Viens no paņēmieniem, kā tikt galā ar domām, kas traucē iemigt ir gultas tuvumā glabāt piezīmju grāmatiņu un pildsspalvu. Un tiklīdz prāts tiek pārlieku noslogots ar domām, tās vienkārši ātri jāpieraksta. Tas palīdz lieki uzkrāto informāciju dabūt ārā no prāta, tādējādi atslābinot to un veicinot iespēju aizmigt ātrāk.

 

DODIES GULĒT NOTEIKTĀ LAIKĀ

Cita problēma ir nepienācīgs sava laika plānojums. Mūsdienu cilvēka straujais dzīves ritms kā vēl nekad ietekmē mūsu miega paradumus. Ir pavisam vienkārši atlikt došanos pie miera uz vēlāku laiku. Nedēļas nogales un brīvdienas ir īpaši problemātiskas, jo ne tikai dodamies gulēt vēlāk, bet arī mainām modinātaja laikus uz vēlāku. Uzstādot vienu konkrētu gulētiešanas un celšanās laiku cilvēks savu ķermeni pieradina pie rutīnas. Tas savukārt mobilizē sniedzot vairāk enerģijas, lai jau pa dienu padarītu darbus, ko parasti daram vakarā.

 

IZMANTO GULTU VIENĪGI GULĒŠANAI

Problēma, ar ko bieži saskarsieties, īpaši, ja jūsu gultu rotās LABAM MIEGAM veikala ērtā un kvalitatīvā gultas veļa ir tas, ka tur pavadīsiet daudz laika darot arī lietas, kas būtu jādara ārpus gultas. Piemēram, gulšņāsiet pa dienu, lasot grāmatu, vai pat pusdienosiet gultā.... Tas var radīt manamas grūtības nākotnē, jo prāts piefiksē un ieprogrammē šīs darbības, un naktī, kad laiks doties pie miega, tas var sākt būtiski traucēt jums iemigt. Savukārt, izmantojot gultu tikai gulēšanai, jūsu prāts ar laiku sāk asociēt šo vietu tikai ar šo vienīgo darbību.

Tiklīdz gulta ir kļuvusi par vietu vienīgi miegam, tādas darbības kā atpūta vai grāmatas lasīšana var tikt pārvietotas, piemēram uz vannasistabu. Šo telpu var padarīt mājīgāku, izmantojot LABAM MIEGAM veikala plašo vannas dvieļu un halātu klāstu. Izbaudiet labu lasāmvielu vannā, kas var izrādīties vēl relaksējošāk.

 

Lai gan ir sastopamas daudzas lietas, kas var traucēt jums iemigt, iesākumā fokusējieties tikai uz dažām, un risiniet problēmu pakapeniski. Galvenais mērķis - izbaudīt kvalitatīvu organisma atpūtu naktī, ar laiku jau nedomājot par to, kas būtu jādara lai labāk iemigtu. Neaizmirstiet arī par to, ka labs miegs ne tikai sniedz mums enerģiju nākamajai dienai, bet ir arī ilga mūža pamatā.

Lai jums LABS MIEGS!